Skoro odwiedzasz tę stronę, to znaczy, że coś poszło nie tak i najprawdopodobniej pomyliliśmy się. Zanim zaprosimy Cię do przeczytania oficjalnych danych o reklamacjach i zwrotach, na wstępie przepraszamy i zapewniamy: przyłożymy się w 100% do tego, by nadrobić nieprzyjemne doświadczenie. Skontaktuj się z nami, a pomożemy rozwiązać każdy problem.
Regulacje odnośnie:
- prawa odstąpienia od umowy, w tym ograniczeń tego prawa, znaleźć można w regulaminie znajdującym się po kliknięciu tutaj. (paragraf 4)
- prawa rękojmii można znaleźć w regulaminie znajdującym się po kliknięciu tutaj. (paragraf 5)
Procedura reklamacji:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail podanym poniżej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (również znajduje się poniżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu - zdjęcie obrazujące uszkodzenie.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Odstąpienie od umowy:
Dokonując u nas zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową przysługuje Tobie na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość , bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
UWAGA! List (paczkę) z produktami do zwrotu lub reklamacji proszę wysyłać przesyłką rejestrowaną (poleconą) bez doliczenia kwoty pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane.
Przydatne dokumenty:
- Pobierz formularz reklamacji.
- Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy.
- Wersja edytowalna formularza odstąpienia od umowy.
Informujemy, że stosujemy Kodeks dobrych praktyk, czyli zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
W przypadku jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.
Dane kontaktowe:
e-mail: bok@fantastyczneswiaty.pl
e-mail: zwroty@kierus.com.pl
telefon: +48 85 674 36 19
Adres księgarni do zwrotów i reklamacji:
Glosel sp. z o. o. sp. k.
Panattoni Park Białystok
(Rampy 23-25)
ul. Welurowa 4
15-680 Białystok
NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, GIODO: 149527
zarejestrowany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w KRS pod numerem: 569207
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie
dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może też złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/