Wydawnictwo Copernicus Corporation
-
-5%
Galaktykę ogarnęła pożoga. Lojalni względem Imperatora Prymarchowie szykują się do bitwy z Mistrzem Wojny Horusem i jego zdradzieckimi Legionami na planecie Isstvan. Te mroczne czasy zwiastują nadejście jeszcze gorszych wydarzeń, a kiedy astropata Kai Zulane przypadkowo poznaje sekret mogący...
-
Koniec jest bliski! Osaczona ze wszystkich stron przez agentów prastarego zła, samotna grupa Bohaterów musi stanąć w obronie Imperium i stawić czoła mrocznej potędze Chaosu. Kim są ci heroiczni i bezinteresowni wojownicy? Ależ to Ty i Twoja drużyna! Kuźnie Nuln to ostatnia przygoda wchodząca w...
-
-5%
Rozpoczęła się Krucjata Cienia. Ultramarines dochodzą do siebie poniespodziewanym ataku Kora Phaerona na Calth, zaś Lorgar wiedziepozostałych Głosicieli Słowa w głąb Ultramaru. Ich niezwyklisojusznicy, Angron oraz Pożeracze Światów, zdają się nie dostrzegaćprawdziwych celów misji, woląc pustoszyć...
-
-5%
Perturabo, mistrz sztuki oblężniczej i kat planety Olympia. Przez długi czas żył w cieniu swoich braci, faworyzowanych Prymarchów, odczuwając frustrację z powodu żmudnych, poniżających zadań, jakie regularnie powierzano jemu i jego Legionowi. Więc gdy Fulgrim proponuje mu wspólną ekspedycję w...
-
-5%
Trwa krucjata o Światy Sabbat. Komisarz Gaunt wraz z Pierwszym i Jedynym z Tanith walczą o życie oraz zachowanie nieskazitelnych dusz w starciu z najgorszym wrogiem ludzkości. Dręczony wspomnieniami z długiej misji poza liniami wroga, komisarz Ibram Gaunt wraca na Gereona, żeby wyzwolić świat...
-
-5%
Malus Darkblade, zwany przez wrogów Czarną Klingą nie ma lekkiego życia. Pogardzany przez przybrane rodzeństwo i pomiatany przez ojca próbuje znaleźć sposób, by pokazać na co go stać. Przy okazji chce wziąć odwet na znienawidzonych członkach rodziny i zyskać należne mu miejsce w społeczności...
-
-5%
Nieświadom wybuchu rebelii Horusa Roboute Guilliman wraca do Ultramaru, żeby zgodnie z coraz bardziej enigmatycznymi rozkazami Mistrza Wojny przygotować swój Legion na wojnę z orkami w systemie Veridian. Bez żadnego ostrzeżenia Legion Głosicieli Słowa, który miał być ich sojusznikiem, przeprowadza...
-
Outlet
-50%
Nadszedł mrok. Przynoszący zepsucie Chaos przenika świat Warhammera, niszcząc wszystko, z czym się zetknie na swej drodze. W tym czasie szlachetny Imperialny rycerz, Kurt Leitzig, który porzucił swoje dotychczasowe zasady, znalazł się na granicy nieśmiertelności i opętania. W ostatniej chwili,...
-
Outlet
-50%
Źle się dzieje w Londynie. Niepokojące wydarzenia następują jedne po drugich. Z innych wymiarów przybywają do naszego świata przerażające istoty. Dobrze, że pogrążające się w chaosie miasto ma swoich obrońców. Ale czy nawet Dżentelmeńscy Rycerze Londynu, dysponujący naprawdę niezwykłymi mocami,...
-
Przechwyt chóru Astropatów XC114, zemsta Valina 965973.M41 Fragment wiadomości odzyskany przez chórmistrza, transkrypcja poniżej: ... Wszystko przepadło, szacowane straty są nieomal całkowite. Pozostał jedynie Kellenport. Jako Lord Gubernator, uznawany przez wielkich Lordów Terry, błagam każdego...
-
Epicka przygoda trwa! Middenheim zostało uratowane przed całkowitym zniszczeniem, lecz Wewnętrzny Wróg nie został pokonany. Imperator i jego armia wyjechali ze stolicy, ruszając na północ, a w Altdorfie zło rośnie w siłę. W głębi miasta spoczywa ukryty sekret, który łudzi śmiertelników obietnicą...
-
Cień Mrocznych Bóstw nadal okrywa Miasto Białego Wilka. Skaza Chaosu uderzyła w samo serce miasta. Mroczne siły wciąż kryją się w ruinach domostw i w kanałach pod zniszczonymi ulicami. Kłamstwa, zdrada, mord i najgorsza z możliwych skaza duszy to niebezpieczeństwa, z jakimi zetkną się poszukiwacze...
-
Wyruszywszy do Marienburga, aby spełnić ostatnie życzenie umierającego ojca, Felix Jaeger w towarzystwie krasnoludzkiego Zabójcy Trolli, Gotreka, spotyka starego znajomego, Maxa Schreibera, podróżującego z piękną wróżbitką, Claudią Pallenberger. Dwoje imperialnych czarodziei wysłanych na północne...
-
Kolejna część epickiej kroniki Feliksa, w której utrwala dla potomnych historię Gotreka - krasnoluda poszukującego chwalebnej śmierci w walce. Po brawurowych wyczynach opisanych w ''Zabójcy Demonów'', nieustraszona para podąża niebezpiecznym szlakiem, ścigana przez podstępnego i bezlitosnego...
-
Gotrek i Felix powracają na południowe wybrzeża krańce Starego Świata, i odkrywają, że krainę ta jest plądrowana przez orków. Gdy, w głębi lądu, armie Imperium desperacko walczą z wielką inwazją Chaosu, wybrzeże pozostaje bezbronne. Dochowując dawnej przysięgi, Gotrek zgadza się pomóc...
-
Krasnoludzki Zabójca Trolli Gotrek Gurnisson oraz jego ludzki towarzysz Felix Jaeger kontynuują swoje przygody w najnowszej opowieści autora Zabójcy Orków.Powracając do Imperium po swojej ostatniej podróży za morze, Gotrek i Felix zatrzymują się w imperialnym mieście Nuln. Tam natrafiają na dawnego...
-
Jesteś Samotnym Wilkiem, ostatnim z Mistrzów Kai Summerlundu. Helgedadem wstrząsa wojna domowa. Twoi śmiertelni wrogowie, Mroczni Władcy, usiłują zapanować nad czarnym miastem. Poprzysiągłeś odbudować dawną chwałę Kai i wyruszasz na poszukiwania Kamienia Mądrości z Varetty, cennego skarbu w którym...
-
Tuż po ostatnich przygodach i walce ze sługami szczurzego boga w Nuln, Gotrek i Felix są gotowi, by przyłączyć się do wyprawy na północ w poszukiwaniu dawno zaginionego krasnoludzkiego pałacu Karag Dum. Ruszając w stronę straszliwych Krain Chaosu w eksperymentalnym krasnoludzkim zeppelinie, Gotrek...
-
Gotrek i Felix powracają w drugiej powieści z tej epickiej sagi, osadzonej w wielkim mieście Nuln. Usiłując podkopać samą materię imperium za pomocą swojej tajemniczej magii spaczenia, skaveni - zmutowani szczuro-ludzie Chaosu - gromadzą się w cuchnących kanałach ściekowych pod miastem. Prowadzeni...
-
Część pierwsza trylogii Sigmara. Czas legend. Kraje Starego Świata są jeszcze dzikie i pierwotne, a prymitywne ludzkie plemiona walczą o przetrwanie. W tych niebezpiecznych czasach młody człowiek, za sprawą swej odwagi i czystego serca, przejmuje władzę nad plemieniem Unberogenów. Jego imię brzmi...
-
W mrocznych wiekach dalekiej przyszłości istnieje tylko wojna! Starożytny Dom Nawigatorów Belizariuszy od dawna był związany sojuszem z Kosmicznymi Wilkami. W zamian za nawigację przez niebezpieczną Osnowę, Kosmiczne Wilki oferowały honorową gwardię elitarnych wojowników – Wilczych Ostrzy do...
-
-5%
Synowie FenrisaV tom cyklu Kosmiczny WilkBrutalne i barbarzyńskie Kosmiczne Wilki należą do najzacieklejszych wojowników z Kosmicznych Marines służących Imperatorowi. Ich dzika furia niejednokrotnie decydowała o losach najważniejszych bitew przeciw wrogom ludzkości. Razem z pozostałymi wojownikami...
-
Na bitewnych polach Głównej Aexe oddziały Gwardii Imperialnej zwarły się w śmiertelnym klinczu z mrocznymi siłami Chaosu. Komisarz Ibram Gaunt ze swoim regimentem - Pierwszym i Jedynym z Tanith - zostaje bezmyślnie wrzucony w piekło okopowych walk, gdzie życie od śmierci oddziela jedynie nawała...
-
Ciemność zbiera nad chłostaną burzami wyspą Albion. Plugawe stwory jeszcze raz krążą po ziemi, a wszystkie znaki na niebie i ziemi przepowiadają nadejście wielkiego nieszczęścia. Gotrek i Felix wyruszają do walki z przerażającym złem, które atakuje miejscowych, aby nie dopuścić by zagroziło całemu...
-
Kontynuacja wspaniałej gry fabularnej Warhammer Fantasy Role Play, której I edycja stała się kultowym RPG w Polsce. Podręcznik Główny - Warhammer Fantasy Roleplay Warhammer Fantasy Roleplay to kompletna gra. Do rozpoczęcia rozgrywki potrzebujesz jedynie niniejszej książki, kilka kostek i grupy...
-
Poznaj tajemnice magii! Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplatają cały Stary Świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Ten obszerny dodatek do Księgi Zasad Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od...
-
Po wojnie ludzi z upiorami na gruzach starożytnego świata, narodziła się nowa cywilizacja. Mapy są pełne białych plam, okalających odosobnione ludzkie siedziby. Zjednoczone wolne klany stawiają opór Ciemności. Poza nimi rozciąga się świat dzikiej, wrogiej natury. Czciciele upiorów kaleczą ciało, by...
-
-5%
Od pól bitew Phall i Isstvana, po upiorne cienie Terry szaleje największa z wojen w historii ludzkość. W czasie, kiedy Legiony zdrajców prowadzą galaktyczną kampanię terroru, lojaliści czynią przygotowania do obrony Pałacu Imperialnego oraz ostatecznej, nieuniknionej konfrontacji pomiędzy Horusem i...