-18%

Zapowiedź

24.99 zł

20.49 zł

Zapowiedź Przewidywana dostępność: 2021-04-14

Drugi tom kolekcji „Najwybitniejsi Naukowcy”, przeznaczonej dla młodych czytelników, ale nie tylko. Prezentuje ona postaci ludzi nauki, których badania przyczyniły się do rozwoju ludzkości w różnych dziedzinach – medycynie, przyrodzie, fizyce czy astronomii. Komiksy w przystępny sposób przybliżają biografie naukowców, ich niezwykłą chęć zdobywania wiedzy i drogi, które doprowadziły ich do dokonania przełomowych dla świata odkryć.

W tym tomie zapoznajemy się z postacią Charlesa Darwina, twórcy teorii ewolucji, którą przedstawił w swoim dziele pt. „O powstawaniu gatunków”. Komiks pokazuje, co ukształtowało największego przyrodnika w dziejach i jak dzięki pasji poznawania przyrody zwiedził cały świat, dzięki czemu wyewoluowała jego teoria.

W materiałach dodatkowych znajdują się krótkie biogramy najważniejszych postaci występujących w albumie, posłowie dr. Tomasza Rożka, propagatora nauki i twórcy kanału Nauka To Lubię, oraz kalendarium odkryć bohatera albumu. Twórcą serii jest hiszpański scenarzysta i rysownik Jordi Bayarri. Kolekcję poleca portal Nauka To Lubię Junior.

1. Napisz pierwszą recenzję