Outlet -85%

Marketing w sieci

30.00 zł

4.50 zł

Produkt niedostępny

Internet stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych w celu promocji marki, usługi czy produktu. Oferuje wiele nowych możliwości docierania do przyszłych i obecnych klientów, reagowania na zapytania mediów, prowadzenia badań rynku, poszukiwania nowych rynków eksportowych, organizowania grup fokusowych, zasięgania porad i konsultowania technik działania z innymi specjalistami od marketingu czy po prostu znalezienia dostawcy baloników na najbliższą kampanię promocyjną nowego produktu. Możliwości są nieograniczone, trzeba jednak wiedzieć, co i w jaki sposób chce się osiągnąć. W swej przeglądowej książce Simon Coł/in podaje wszystkie najnowsze informacje, niezbędne do zrozumienia nowych narzędzi marketingu i posługiwania się nimi. Ostrzega przed czyhającymi w Internecie pułapkami i podkreśla zalety korzystania z Sieci. Publikacja ta stanowi niezbędny punkt wyjścia dla wszystkich, którzy planują rozpoczęcie działalności lub zaktualizowanie sposobu prowadzenia działań marketingowych. W Marketingu w Sieci zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych witryn WWW, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu. Simon Collin pisuje artykuły do prasy i jest ekspertem w dziedzinie działalności gospodarczej w Sieci. Nakładem wydawnictwa Wiley ukazały się także dwie inne książki jego autprstwa - Business-to-Business BibIe i E-commerce.
  1. Napisz pierwszą recenzję

Napisz recenzję

  • Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
  • Model: 978838866710733